Det här var klurigt!

Hmm att vara fet, ful och fyrtiofem tycks ju inte vara några som helst problem i förhållande till att starta upp sin egen blogg. Jag kan ju inte ens lägga in ett inlägg i min egen blogg, och det är ILLA!!!

Nåväl, dotera hjälper till och stryker sin allt mer uppjagade gamla morsa lugnande över ryggen, alltmedans texten flyter fram på tangentbordet och tankarna flödar..... Nej det är inte heller sant, utan med stor tankemöda och stora stavningsproblem så kläms det fram en nonsenstext, lik den som finns på många andra bloggar. Det är det stora frågan: hur kan dessa bloggar bli så populära. Vadi ligger mervärdet att veta att det finns möjlighet för många att kunna läsa mina tankar och funderingar om ditt och datt, och kunna se mina stavfel! Är det de berömda 15 sekunderna i ramljuset som hägrar? Eller är det en känsla av osäkerhet som gör att många behöver kicken av att veta, att någon ser dig? Hmm märklig företeelse det här!

En fråga till, hur f-n hittar någon till just min blogg, eftersom inte sökmotorerna hittar hit. Någon som kan hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0