VARNING RING INTE DETTA NUMMER 040-6227560

USCH, nu har även min mobil blivit "kapad" tror jag. Fick ett sådant där okänt telefonnummer i mobilen idag, som jag ej hann att svara på. Ringde därför upp och ingen svarade. Det tycks ha varit min smala lycka, för då borde det inte kosta mig något? Att jag alls ringde upp beror på att jag har släkt och vänenr i malmö dit riktnumemr 040 går till. Nu i juletid ringer ju trots allt dessa och önskar god jul, så det var inte så märkligt att jag inte reagerade. Får kolla upp imorgon, om jag har blivit debiterad något.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade också ett missat samtal från detta nummer förut. o ja mitt ägg ringer upp de! fast de va inget svar! är de någon som vet om det kostar ngt då?

2009-01-08 @ 18:41:52
Postat av: okänd

Ingen fara med nr 040-6227560, återförsäljare för Telenor och inget annat.

2009-01-09 @ 17:28:59
Postat av: Tobbz

Inga kapare detta inte... Det är som sagt från Telenor - Malmö. De ringer mig stup i kvarten och försöker sälja på mig en jedrans dator. De verkar ha svårt att förstå mitt "tack, men nej tack"

2009-01-22 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0